OpenWine - Víno z Jižní Ameriky, Španělska, Itálie a Jihoafrické republiky
openwine@openwine.cz
Na Střelnici 48,
Olomouc
Po-Pá
10:00-13.00
15:00-18.00
+420 731 484 399
+420 605 028 637

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě OpenWine nacházejícím se na internetové adrese www.openwine.cz. Všem našim zákazníkům doporučujeme seznámit se s níže uvedenými obchodními podmínkami a nákupním řádem, kde jsou uvedeny všechny důležité informace. Potvrzením objednávky zákazník souhlasí s níže uvedenými podmínkami nákupu v internetovém obchodě OpenWine.

Prodej alkoholu pouze starším 18let

Prodej alkoholu na e-shopu www.openwine.cz je možný pouze osobám starším 18let. Souhlasem s obchodními podmínkami zákazník potvrzuje, že dosáhl věku 18let.

Registrace

Registrace slouží zejména Vám, našim zákazníkům a návštěvníkům, abyste mohli plně využít všech výhod a funkcí, jež eshop nabízí. Registrovaný uživatel:

  • může využívat všech výhod dalších slev zboží
  • pravidelně může dostávat emailem informace o novinkách, výhodných cenových nabídkách
  • získá přehled o stavu svých objednávek
  • nemusí opakovaně vyplňovat své kontaktní údaje při dokončování objednávky

Jak nakupovat

Prostřednictvím hlavního menu v záhlaví stránky se postupným kliknutím na odkazy zboží dostanete ke katalogu vín a gourmet produktů a kliknutím na konkrétní produkt k jeho bližší specifikaci. Zde naleznete nejen cenu vybraného produktu, ale zároveň i možnost „vložit tento produkt do košíku“. Můžete zde také určit počet kusů produktu vkládaného do košíku. Stav svého nákupního košíku můžete sledovat v horním pravém rohu stránky, kde můžete zboží přepočítat, košík vyprázdnit či zboží objednat.

Registraci v internetovém obchodě lze realizovat prostřednictvím ikony taktéž v pravém horním rohu stránky nebo přímo při objednávce a po vyplnění daného formuláře. Registrace nicméně není podmínkou pro nákup.

Jak si objednat

  • Pomocí tlačítka "Přidat do košíku". Zboží je možno nezávazně prohlížet, dávat do košíku. Vždy při přidání zboží do košíku jste informováni o celkové ceně vybraného zboží a ceně balného. Cena poštovného záleží na způsobu dopravy, který vyberete v následné objednávce. Tedy prostřednictvím možností „dobírka“ či „převodem“.
  • e-mailem na adrese openwine@openwine.cz

Rozhodnete-li se vybrané zboží v košíku objednat, klikněte na odkaz „Přejít do pokladny“, na obrazovce se následně objeví formulář, jehož vyplnění je nezbytné pro dodávku zboží. Je nezbytné, aby byly ve formuláři uvedeny následující údaje: jméno, adresa a email (případně sídlo firmy, IČO, DIČ, pokud nakupujete jako podnikatel). V případě, že objednávku provádíte bez registrace, vyžadujeme zároveň i číslo mobilního telefonu pro potvrzení objednávky. Pokud je dodací adresa jiná než fakturační, zohledněte prosím tuto možnost ve formuláři. Kliknutím na tlačítko „Objednat“ zboží ZÁVAZNĚ objednáte.

Přijetí objednávky a její potvrzení

O Vaší objednávce jsme okamžitě informováni, zkontrolujeme ji, ověříme dostupnost zboží v našem skladu a pokud zjistíme, že nic nebrání distribuci zboží, objednávku potvrdíme. V tom případě jste informováni emailem o přijetí objednávky. Jakmile bude vaše objednávka expedována, budete informováni e-mailem o vyřízení objednávky. V případě nějakého problému Vás budeme kontaktovat.

Objednávka zboží je závazná a řídí se obchodními podmínkami a reklamačním řádem uvedeným v nákupním řádu.

Podáním objednávky souhlasíte s těmito podmínkami

  • Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku převzetí objednaného zboží kupujícím.
  • Vlastníkem zboží se kupující stává v okamžiku zaplacení kupní ceny a převzetí zboží.
  • Registrovaní zákazníci a kupující dávají souhlas ke zpracování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupu v internetovém obchodě OpenWine.
  • V případě, že víno s daným ročníkem není na skladě, bude nahrazeno ročníkem vyšším. Tato podmínka se nevztahuje na případ, kdy zákazník kontaktuje firmu OpenWine na email openwine@openwine.cz v den objednávky, kde vyjádří zájem o konkrétní ročník vína.

Způsob platby

Zboží je možné uhradit:

  • v hotovosti při předání objednaného zboží (dobírka)
  • převodem (bankovní převod), víno bude zasláno po obdržení peněz na účet OpenWine
  • platbou prostřednictvím služby PayPal nebo platební kartou přes službu PayPal

Dodací lhůty

Pokud je zboží skladem je obvyklá dodací lhůta u tohoto druhu zboží do 2-5 pracovních dnů. V případě, že by měla být dodací lhůta delší, budeme Vás informovat. Pokud potřebujete ještě před podáním objednávky vědět přesně termín dodání konkrétního zboží, prosím kontaktujte nás.

Převzetí zásilky kupujícím

Při převzetí zásilky vždy ještě za přítomnosti přepravce se přesvěčte, že obal zásilky není poškozený (promáčknutý, roztrhaný, rozmočený, porušena balící páska). Pokud tomu tak je ihned s dopravcem sepište protokol o poškození zásilky a zásilku nepřebírejte. Napište na náš email, z jakých důvodů jste nepřevzali zásilku. Co nejdříve se s Vámi spojíme a společně domluvíme dodání nové zásilky.

Pokud je zásilka v pořádku, je Vaší povinností bez zbytečného odkladu si dodané zboží prohlédnout a o případných závadách a nedostatcích nás informovat písemnou cestou (dopis nebo email) do tří dnů od jeho doručení. Toto se vztahuje i na neúplnost dodávky a nesrovnalosti v počtu dodaného zboží. Při reklamaci je nutné se zbožím předložit kopii dodacího listu (faktury) spolu s dokladem o zaplacení.

Odstoupení od smlouvy

14-ti denní záruka vrácení peněz

Aby pro vás bylo nakupování v eShopu opravdu bez rizika, řídíme se zákonem 367/2000 Sb. a poskytujeme 14denní záruku vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Podmínky vrácení peněz

  • zboží musí být naprosto neporušené, v originálním neporušeném obalu, dobře zabalené, schopné dalšího prodeje
  • zákazník musí odeslat zásilku do 14 dnů od obdržení zboží zpět na naši adresu
  • přiložit k zásilce daňový doklad zaslaný společně se zbožím, popř. jeho kopii

Po obdržení a zkontrolování vráceného zboží Vám bude obratem zaslána zpět částka odpovídající prodejní ceně zboží na Váš účet (uveďte v průvodním dopise), popřípadě složenkou.

Zrušení objednávky ze strany provozovatele

Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:

  • zboží se již nevyrábí nebo nedodává
  • změnila se výrazným způsobem cena

V případě, že tato situace nastane, zavazujeme se Vás neprodleně kontaktovat e-mailem nebo telefonicky a domluvíme s Vámi na další postup (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení objednávky, atp...).